Photobucket

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Sfinte Nectarie , roaga-te la Dumnezeu pentru noi pacatosii , roaga-te ca sa ne ierte de toate pacatele , si sa nu ne pedepseasca , pe noi cei plini de pacate...



Din minunile Sfantului Nectarie:


"Fratilor, pai sa va povestesc eu minunile pe care sfantul Nectarie le-a facut cu mine ticaloasa…

Camelia

Eu sunt rezidenta in Italia de la sfarsitul anului 2002. Nu va spun cat de greu este aici sa gasesti un loc de inchinaciune si un preot duhovnic la care sa pleci genunchii. Dar cu purtarea de grija a lui Dumnezeu pasii mi-au fost indreptati spre biserica ortodoxa cu hramul Sf. Vasile cel Mare din Udine, care este la 60 km distanta de locuinta mea. Acolo i-am cunoscut pe sf Nectarie, pe sf.Mina si pe sf.Serafim de Sarov.

Sf. Nectarie ajutase in mod miraculos doua dintre enoriasele care ii cerusera ajutorul, una avea 2 tumori (una la gat si una la san), iar tatal celeilalte se afla pe patul mortii diacnosticat in ultima faza cu cancer. Amandoua au primit tamaduire totala de la sfantul, si au facut public acest lucru in toata parohia, asa ca ne-am hotarat sa mergem de hramul sf. Nectarie, 9 noiembrie 2007, in Grecia, ca sa ne inchinam sfantului. Eu personal m-am dus cu o lista de cereri care nu se mai termina, pentru toti ai mei cerand amanuntit cate ceva, si credeti ca a trecut sfantul cu vederea vreuna din cererile mele? Nu! in plus mi-a dat si mangaiere: fotografiile pe care le-am facut la mormantul sfantului vorbind de la sine. Iata cateva din minunile pe care sf. le-a implinit, (cererile mele erau lucruri extreme):

1. Nasa mea de botez, nu reusea sa ramana insarcinata, ea avand uter retrovers, desi erau deja 2 ani de cand incerca. La cinci saptamani de la intoarcerea mea din Grecia m-a sunat sa ma anunte ca era gravida… in cinci saptamani, exact de cand facusem cerea catre sfantul…

2. Primul baietel pe care l-am botezat, Ionut, avea din nastere fruntea plina de basici transparente, pentru care medicul dermatolog ii daduse diferite tratamente fara nici un rezultat. Cand m-am intors acasa de craciun, anul trecut, fruntea lui era curata. Mama lui gasise o crema cu care basicile i-au trecut imediat.

3. Mama mea sufera de o boala psihica, si sunt sapte ani de cand se chinuie. Nu vroia nici macar sa mai faca tratamentul medicamentos care o tinea cat de cat pe linia de plutire. Vedea si auzea voci, zicea ca sunt persoane care o chinuie fizic in mod si chip, si nu va zic cat de mare e agonia acestor persoane care in astfel de incercari refuza ajutorul lui Dumnezeu. Dintre toti in familie ea era cea mai indaratnica in a merge la biserica si nici pe mine nu ma lasa pentru ca incercam sa tin posturile si sa merg la biserica nemancata, iar eu am fost dintotdeauna una bolnavicioasa suferind de spasmofilie. M-am rugat pentru ea la sfintul, ca sa nu se piarda sufletul ei, sa se intoarca la Dumnezeu si sa dobandeasca pacea sufleteasca dupa atata amar de vreme. Si nu trecusera doua zile de la pelerinajul nostru la mormantul sfantului Nectarie ca sora mea imi spune ca mama a cerut singura sa mearga la doctor. De aici lucrurile s-au imbunatatit cu fiecare zi. Cand m-am dus acasa de Craciun, am vorbit cu mama si i-am spus clar in fata ca cei care o chinuie sunt spurcatii diavoli care au putere asupra ei avand in vedere ca nu s-a spovedit de cand era mica. Trebuie sa te spovedesti si sa te impartasesti, asa Hristos iti va da putere si nu vor mai putea sa te necajeasca, si ea a zis: BINE. Dupa care am uns-o pe frunte si dupa ceafa cu ulei de la candela sfantului. In scurt timp am fost cu ea la spovedit si in prima luna a acestui an s-a impartasit. Acum se simte mult mai bine, si la fiecare 40 de zile se spovedeste si se impartaseste.

4.In ceea ce priveste persoana mea, in luna februarie a anului trecut am descoperit ca pe ovarul stang aveam doua chisturi. In luna august am refacut ecografia si chisturile crescusera cu trei mm. Cand m-am dus la sfantul eu nu am cerut sa imi vindece chisturile, ci sa se milostiveasca de mine si sa imi dea pace sufleteasca si sa ma intareasca in credinta. Asa ca aflandu-ma acolo am simtit o dorinta continua de ai sta la picioare si a ma ruga la racla sa din care izvora parfum de mir, parfum care se simtea si pe strazile Eghinei!Si cum toata lumea facea fotografii am deschis aparatul ca sa am si eu amintire cateva fotografii. Dar de cate ori incercam sa fac poza bateriile se descarcau si aparatul se inchidea. Asa ca mi-am zis ca sfantul nu vrea sa fac poze si nici nu am mai incercat pana in ziua plecarii. Nu va pot descrie ce a lasat sfantul sa se vada in acele fotografii facute in ultimul moment…ceea ce una din romancele aflate la priveghere a fost invrednicita sa vada: ochii deschisi ai sfantului pe icoana de argint unde este o bucata din bratul sau. Mai mult deasupra capului se vede clar in diferite ipostaze, aureola sfantului, fie in forma de para de foc, fie sub forma de fulger. Aceasta a fost mangaierea mea. Dar nu este tot. Pentru a marturisi si mai mult generozitatea sfantului Nectarie, va spun ca la urmatoarea ecografie pe care am facut-o anul acesta in luna medicul a constatat ca cele doua chisturi au disparut cu desavarsire. De asemenea tin sa precizez ca si crizele de spasmofilie au incetat aproape cu desavarsire, iar pentru cei care nu stiu ele se manifesta in mod neasteptat cu tremuraturi, diaree, vomitat, tahicardie, cortractia muschilor corpului si in cele mai avansate cazuri lesin…

Sper sa nu fi uitat nimic din ceea ce era de datoria mea sa va marturisesc. Sper de asemenea sa va folositi, si cu credinta sa cereti ajutor de la Sfantul Nectarie : BUCURIA MEA, SI MANGAIEREA MEA DE LA DOMNUL, cum il numesc eu!"

Sursa:http://fiifericit.blogspot.com/2010/02/din-minunile-sfantului-nectarie.html

Niciun comentariu: