Photobucket

duminică, 24 iulie 2011

Rugaciune



M-am rugat la Dumnezeu
Ca sa vina Fiul Sau
Dumnezeu sa indurat
Si pe Fiu la intrupat
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Tatal la trimis pe pamint
Intrupat din Duhul Sfint
Si Fecioara a primit
Duhul Tatalui Iubit
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
<---more--->
Ai venit din cer de sus
Si Ti-au pus nume Iisus
Ai venit pe pamint jos
Si Ti-au pus nume Hristos
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Ai venit ca un copil
Si Ti-au spus Emanuil
In Iordan sa botezat
Mielul Domnului curat
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Cerurile s-au deschis
Iara Tatal La descris,
Iata fiul meu cel iubit
Intru care am binevoit
Si Duhul veni spre El
Intrupat in porumbel
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Tu pe multi ai invatat
Si pe multi ai vindecat
Demoni multi ai alungat
Si pe morti ai inviiat
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit
Fariseii te huleau
Imparati te iscodeau
Ca sa nu vii cumva
Imparatia ,a le lua
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit
Tu la toti le-ai predicat
Ca esti mare Imparat
Si le-ai spus mereu stingher
Ca nu-I jos,ci este-n cer
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Chiar poporul tau iubit
Crucea ei Ti-au pregatit
Ei cu spini au incoronat
Capul Domnului curat
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Multe palme ai luat
Si scuipat si injurat
Chiar de-Apostolul iubit
De trei ori tagaduit
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit ?
Misiunea Ta era
Pe Adam de al ierta
Si pe semintia Lui
De la intemeierea lumii
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit?
Si pe cruce cit ai stat
Tu pe toti,Tu ai iertat
Ai privit la toti cu mila
C-au rastignit a lumii lumina
Dumnezeul meu iubit
Pentru ce te-au rastignit ?
Pentru-a lor ginduri mizere
Pentru-a lor mare putere
Pentru-a lor intunecare
Ti-au facut o cruce mare
De-aceea te-au rastignit
Dumnezeul meu iubit
Ti-au ramas doar credinciosi
Multi sarmani si multi leprosi
Orbii care-ai vindecat
Si cei scosi din mult pacat
Tu le-ai spus la toti deschis
Am venit sa va invit
La ospatul pregatit
Dar ei mult te-au refuzat
Si-au ramas tot in pacat
In multi bani si in placeri In tot felul de averi
Ei tot spun c-au minte multa
Dar de Domnul nu asculta
Tu ia-I tras tot la lumina
Si te-au rastignit fara mila
I-ai chemat la viata-n veci
Ei au spus moarte pe veci
Tu mult bine ai facut
Multe rele ai cernut
Ai creat un nou popor
Cela al crestinilor
Ce fac bine se-ndragesc
Si lumina o iubesc
Relele ei le-au uitat
Si de-al lor mare pacat
Se bucura cu multi straini
La masa Sfintei Treimi
Numai Domnul este calea
Doar la Domnul e scaparea
Doar acei ce vor sa vina
Sa se traga la lumina
Sa se bucure pe veci
Doar cu Domnul lumii-ntregi
Care Tatal la intrupat
Sa ne scoata din pacat
Petru Calimanescu, 1996
Sursa:http://www.crestinortodox.ro


<---more--->

Niciun comentariu: